Jeah. Respatunteja. Rakastan näitä. Tosi tylsää, kauhee kasa tylsiä tehtäviä, kaikki ihan samanlaisia. BOORING! Onkohan Turus ees postinumeroo 22100..? Nää on aina vähän hassuja. Leikitään, että jotain randomtyyppejä varaa huoneen. Sitten kirjataan ne fidelioon, tohon hotellijärjestelmään, mitä opetellaan käyttämään. Sit niille tehdään check in ja lisätään mm. leikkisoittopyyntöjä ja leikkiveloituksia, vaikka jotain leikkiravintolapalveluita, leikkikokouksia yms. Ne on välillä hassuja. Yhdessä tehtävässä joku leikkisälli osti 10,40€:lla ravintolapalveluita, toinen jäpikkä osti röökiä 55€:lla. Ei kovin järkevän kuulosta.. Varsinkin kun ne leikisti yöpyi yhden yön.

Kerran me näyteltiin. Leikittiin, että Ami on respantätskä ja mä ja Ellu oltiin leikisti aviopari joka varas hääsviittiä. Mä olin mies ja Ellu nainen. Varattiin siinä huonetta, täytettiin matkustajakortteja ja pyydettiin skumppaa ja mansikoita huoneeseen. Maikka sitten alko jotain vinkumaan, että yleensä miehellä on housut ja naisella hame. (Mulla oli skottiruudullinen minihame ja Ellulla housut) Sitten tokasin, ettei tää oo hame vaan kiltti, oon skotlannin nummilta karannut naimisiin. Maikka nauro mun tyhmille vitseille ihan onnessaan. Aisaatana kun mä nautin sille vittuilusta. Se on niin tyhmä! Sitä ei oikein arvosteta...

Nyt sain tän päivän tehtävät tehtyä. Ja vapaata. Tää on kyllä hassua kun koulussa istuu yli tunnin tekemättä mitään. Dataa vaan. Sama kun datais himassa.

Mulla on tänään eka ajotunti. Vähän ehkä jännittää. Iha hituC vaan. Se alkaa yhdeltä. Jään tunniks kattelee kun kaveri opettelee erikoiskahveja. Hii, jos saisin juoda sen harjotukset nii olis nam<3 Hirveesti kahvia. Nytkin juon kahvia. Oon kunnon kahviholisti. Autokoulussakin tulee vedettyä pari kuppia. Tarjoovat hyvät kahvit. Yleensä tarjottu kahvi ei ole hyvää, tai kahvi mikä sisältyy hintaan. Mutta autokoulussa on. Suosikaamme siis autokoulun kahvia. Opiskelijaystävällinen autokoulu. Saa kaakaota, teetä, kahvia ja keksejä. Ilmaseks. Mulla on varmaa kauheet vieroitusoireet jos olen päivän ilman kahvia. Ainakin pelkään niin. Koulussakin sitä tulee juotua suht reippaasti, sitten autokoulussa, partioon tai nuorten iltaan kun menee niin siellä, sitte tietysti kotona. Jos siis jaksaa keittää.

Tänään taitaa tulla pieni ruokapuoliongelma. Jääkaappi on tyhjä. Porukanperkeleet ei oo käyny kaupassa. Toivottavasti ovat käyneet. Sais sapuskaa.

Nyt tarkistellaan näitä tehtäviä. Mulla on täs kaks konetta auki, kun toi millä tein tehtäviä tilttas pari kertaa, joten aloin kirjoittaa blogia toisella koneella. Nyt sitten ton toisen kanssa väänsin että pääsin noihin tehtäviin. Eli tarkastan tehtäviä toisella koneella ja toisella dataan muuten vaan. Mahtavaa. On aika toimisto olo kun mulla on tällänen rullatuoli. Tässön pyörät tässä tuolissa. Rullailen tällä pitkin luokkaa. On tosi hauskaa. Välillä voi olla vähän lapsi. Se on sallittua, kunhan se ei jää päälle.

Porukalla palaa käpy kun laulan Kristiina Braskin Nyt mä meen-biisiä. Ihan outo biisi. "nuolla sun viskaamat luut, mut se ei kiinnosta mua". Kohtuu omituinen pätkä. Voisin rääppiä sun rippeet mut ei se kiinnosta mua kuitenkaan. Mut voisin kuitenkin tehdä niin.

Perkele. Mulla oli yks virhe, ja sain miinusta. Yhellä toisella oli kaks virhettä eikä saanu miinusta. Toi maikka on kyllä typerä. Oli mulla kaks virhettä, mut se toinen virhe ei ollu mun syy, kun kaveri neuvo mua ja teki sen virheen, vaikka olin alunperin laittanu ne oikein sinne... Että mua vituttaa toi maikka.

Nyt pääsee pois. Jos ehkä sais sitä kahvia nyt. :)